Kolik sacharidů obsahuje dušený lilek?

Indikátory BJU pro dušené lilky. V tabulce jsou uvedeny kalorie, bílkoviny, tuky a sacharidy na 100 gramů.

Kalorický obsah dušeného lilku 44 kCal
Proteiny 1.3 g
Tuky 2.1 g
Sacharidy 4.8 g

Obsah

  1. Vypočítejte obsah kalorií v jiných potravinách:
  2. Autor: Annushka
  3. Složení / přísady
  4. Krok za krokem vaření
  5. Krok 1:
  6. Krok 2:
  7. Krok 3:
  8. Krok 4:
  9. Krok 5:
  10. Krok 6:
  11. Krok 7:
  12. Krok 8:
  13. Krok 9:

Vypočítejte obsah kalorií v jiných potravinách:

Organické kyseliny 0.4 g
Dietní vlákna 2 g
Voda 88.9 g
Ash 0.649 g
Vitamíny
Vitamín A, RE 138.5 μg
Alfa karoten 0.465 μg
Beta karoten 0.857 mg
Beta kryptoxantin 2.606 μg
Lutein + Zeaxantin 11.368 μg
Vitamín B1, thiamin 0.062 mg
Vitamín B2, riboflavin 0.063 mg
Vitamín B4, cholin 2.63 mg
Vitamin B5, kyselina pantotenová 0.099 mg
Vitamín B6, pyridoxin 0.213 mg
Vitamín B9, folát 13.929 μg
Vitamín C, kyselina askorbová 76.23 mg
Vitamin E, alfa-tokoferol, TE 1.391 mg
Vitamín H, biotin 0.387 μg
Vitamin K, fylochinon 6.6 μg
Vitamín PP, NE 0.8479 mg
Niacin 0.621 mg
Macronutrienty
Draslík, K 239.12 mg
Vápník, Ca 18.01 mg
Hořčík, Mg 13.17 mg
Sodík, Na 4.92 mg
Síra, S 8.71 mg
Fosfor, P 28.3 mg
Chlor, Cl 33.55 mg
Stopové prvky
Hliník, Al 262.9 μg
Bor, B 69.4 μg
Železo, Fe 0.646 mg
Jód, I 1.29 μg
kobalt, spol 2.258 μg
Mangan, Mn 0.1563 mg
Měď, Cu 89.29 μg
Molybden, Mo 5.484 μg
Nikl, Ni 4.194 μg
Rubidium, Rb 49.4 μg
Selen, Se 0.324 μg
Fluor, F 10.97 μg
Chrome, Cr 1.61 μg
Zinek, Zn 0.1912 mg
Stravitelné sacharidy
Škrob a dextriny 0.421 g
Mono- a disacharidy (cukry) 3.9 g
Glukóza (dextróza) 1.484 g
Sacharóza 0.355 g
Fruktóza 0.645 g
Základní aminokyseliny 0.178 g
Arginin * 0.035 g
Valine 0.034 g
Histidin * 0.015 g
Isoleucin 0.031 g
Leucin 0.032 g
Lysin 0.034 g
Metionin 0.007 g
Methionin + cystein 0.01 g
Treonin 0.027 g
Tryptofan 0.007 g
Fenylalanin 0.028 g
Fenylalanin + tyrosin 0.052 g
Vyměnitelné aminokyseliny 0.505 g
Alanin 0.033 g
Kyselina asparagová 0.107 g
Glycin 0.026 g
Kyselina glutamová 0.239 g
Prolin 0.026 g
serin 0.028 g
Tyrosin 0.027 g
Cystein 0.005 g
Sterols
Fytosteroly 0.065 mg
Stigmasterol 0.039 mg
Beta sitosterol 3.897 mg
Nasycené mastné kyseliny
Nasycené mastné kyseliny 0.2 g
16:0 Palmitic 0.121 g
18:0 Stearic 0.079 g
20:0 Arachinoic 0.006 g
22:0 Begenovaya 0.014 g
Mononenasycené mastné kyseliny 0.464 g
18:1 olej (omega-9) 0.462 g
Polynenasycené mastné kyseliny 1.161 g
18:2 Linoleová 1.161 g
READ
Jak dlouho trvá, než fazole vyrostou?

Autor: Annushka

Vyzýváme uživatele stránek, aby se NEléčovali sami. Pro vyšetření a předepsání diety se prosím obraťte na výživového poradce nebo ošetřujícího lékaře.

Výhody zeleniny jsou zachovány během procesu vaření! Lilky dušené se zeleninou na pánvi ocení milovníci bezmasého guláše a vyznavači vegetariánství. Toto je nejrychlejší recept mezi podobnými. Zelenina má čas na vaření, přičemž si zachovává svůj tvar a prospěšné vlastnosti.

Lilky dušené se zeleninou na pánvi

Lilky dušené se zeleninou na pánvi Lilky dušené se zeleninou na pánviLilky dušené se zeleninou na pánvi

Složení / přísady

čajová lžička 5 ml
lžička na dezert 10 ml
lžíce 20 ml
pohár 200 ml

Krok za krokem vaření

Krok 1:

Krok 1.

Jak dusit lilky se zeleninou? Připravte si všechny potřebné ingredience. Vezměte mladé, středně velké lilky a cukety. Rajčata vybírejte šťavnatá, ale pevná. Měkké ovoce špatně drží tvar, při krájení a vaření se rozteče do beztvaré hmoty a zkazí vzhled pokrmu. Papriky chutnají lépe s masitými stěnami.

Krok 2:

Krok 2.

Lilek a cuketu omyjeme, osušíme, zbavíme stopek. Odstraňte z cukety velká semínka a případně tvrdou slupku. Vše nakrájíme na malé kostičky.

Krok 3:

Krok 3.

Snažte se veškerou zeleninu nakrájet na stejně velké a tvarované kousky, aby hotové jídlo vypadalo úhledně. Papriku omyjte, zbavte stopky a semínek a nakrájejte.

Krok 4:

Krok 4.

Rajčata omyjte, odstraňte stopku a nakrájejte.

Krok 5:

Krok 5.

Vezměte širokou pánev o průměru 24-26 cm, aby se vám všechny ingredience pohodlně vešly. Vzal jsem si menší pánev, takže bylo nepohodlné zeleninu míchat. Rozpalte pánev na vysokou teplotu, nalijte do ní olej. Když je olej rozpálený, trochu plamen stáhněte a přidejte do pánve lilky. Smažíme za občasného míchání, dokud lehce nezhnědne. Trvalo mi to asi 4 minuty. Níže uvedené články vám pomohou vybrat pánev a olej.

Krok 6:

Krok 6.

Poté přidejte cuketu, pepř a 2-3 lžíce horké vody. Je potřeba málo vody. Tolik, aby se zelenina dusila a nespálila, ale neplavala ve vodě. Takto se uvaří rychle a zároveň.

Krok 7:

Krok 7.

Vše promícháme a dusíme asi 3-4 minuty na středním plameni, dokud cuketa nezměkne. Měkkost pečlivě zkontrolujte vidličkou. Nenechte si ujít tuto chvíli a zeleninu nepřevařujte na ohni, jinak se rozpadne a ztratí svůj vzhled a chuť.

READ
Je nutné modřín na zimu přikrývat?

Krok 8:

Krok 8.

Přidejte nakrájené rajče. Vše promícháme, přidáme sůl a bylinky. Vařte ještě několik minut.

Krok 9:

Krok 9.

Přidejte nakrájené rajče. Vše promícháme, přidáme sůl a bylinky. Vařte ještě několik minut.

Poměry zeleniny lze změnit podle vaší chuti. Musíte však zachovat pořadí jejich přidávání do pánve: ty, které se vaří déle – nejprve, rychleji – na konci.

Před podáváním můžeme hotové lilky se zeleninou dodatečně dochutit olivovým olejem a bylinkami.

Lilky dušené se zeleninou na pánvi můžeme podávat jako samostatné jídlo nebo použít jako přílohu. Podle mě chutnají lépe teplé než vychlazené. Miluji tuto zeleninu v kombinaci se sýrem.

Kořeny se nejlépe omyjí kartáčem nebo tvrdou houbou pod tekoucí vodou.

Je důležité si uvědomit, že v přírodě neexistují žádné recepty nebo produkty, které by byly bezpodmínečně užitečné pro všechny lidi nebo bezpodmínečně škodlivé pro všechny. Stejně jako u léků, tak i ve výživě existují indikace a kontraindikace, denní individuální příjem a pro většinu lidí je to vše velmi personalizované. Zároveň existuje mnoho mýtů „o správné výživě“ (např. tuk je špatný), které zkreslují samotnou podstatu tohoto pojmu a v takto zkreslené podobě jsou distribuovány na internetu a v médiích. Proto si pamatujte, že jakýkoli „PP recept“ bude souviset se správnou výživou pouze podmíněně, neměli byste to brát jako dogma. A i když autor receptů, „specialista na zdravou výživu“ nebo výživový poradce a fitness trenér nazve něco dobrého (HP) nebo špatného, ​​pro vás osobně to tak být nemusí.
Názor správy stránek o správné výživě se nemusí shodovat s názorem autora receptury PP!

Jakékoliv oleje jsou užitečné jen do dosažení určité teploty – bodu kouře, při kterém se olej začne pálit a tvoří se v něm toxické látky včetně karcinogenů. Jak určit teplotu smažení a vybrat ten nejlepší olej na smažení a který je lepší nepoužívat vůbec, čtěte zde.

Důležité! Špatná pánev může zničit i ten nejlepší recept. Přečtěte si všechny podrobnosti o tom, jak vybrat perfektní pánev pro různá jídla zde.

  • Přidat do spořiče receptů
  • Pište / čtěte recenze
  • Vytisknout / uložit jako PDF
  • Vidím chybu v materiálu
Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: