Které ovoce nejvíce spaluje tuky?

Citrusové plody a další plody, které mají schopnost odbourávat tuky, působí blahodárně na vaši postavu díky své schopnosti zrychlit metabolismus. Přírodní potraviny spalující tuky s minimem kalorií díky vláknině otupují pocit hladu.

Obsah

  1. Vliv přírodních spalovačů tuků na tělo
  2. Pravidla úbytku hmotnosti
  3. Přírodní spalovače tuků
  4. Grapefruit
  5. Citrón
  6. Pine
  7. avokádo

Vliv přírodních spalovačů tuků na tělo

Účinek ovoce na spalování tukových zásob je způsoben obsahem vitamínů, antioxidantů, vlákniny, makro- a mikroprvků. Vláknina se tráví dlouho a vyžaduje vysoké náklady na energii. Tělo bere zdroje pro odbourávání vlákniny z tukových zásob umístěných především na žaludku a bocích. Proces probíhá za předpokladu, že jídlo neobsahuje rychlé sacharidy, živočišné ani rostlinné tuky.

Díky dlouhodobému trávení vlákniny tělo nepociťuje hlad a díky složení ovoce spalujících tuky je nasyceno nutričními prvky.

Antioxidanty pomáhají aktivovat procesy urychlující metabolismus, který je zodpovědný za rychlé odbourávání tuků.

Pravidla úbytku hmotnosti

Aby produkty, které mají účinek na spalování tuků, přinesly výsledky a nepoškodily tělo, musíte dodržovat pravidla pro jejich použití. Podmínky pro hubnutí:

  1. Sladké ovoce by se mělo konzumovat pouze před jídlem nebo samostatně.
  2. Ráno zařaďte do svého jídelníčku ovoce.
  3. Jezte v malých porcích, jídla by měla být rozdělena (5-6krát denně).
  4. Večeři nejpozději 3-4 hodiny před spaním.
  5. Držte mono-dietu ne déle než 3 dny.
  6. Dodržujte pitný režim.
  7. Udělejte si čas na fyzickou aktivitu.

Dívka v džínách velké velikosti

Přírodní spalovače tuků

Produkty, které vám pomohou dosáhnout štíhlé postavy, nejsou vždy bezpečné. Kromě toho, že přírodní spalovače tuků přinášejí tělu obrovské výhody, někteří lidé je nemusí umět používat. Kontraindikace pro použití přírodních spalovačů tuků:

  • onemocnění gastrointestinálního traktu;
  • zvýšená acidita žaludku;
  • peptický vřed;
  • patologie vylučovacích orgánů;
  • sklon k alergickým reakcím;
  • individuální nesnášenlivost.

Grapefruit

Kříženec pomeranče a pomela je lídrem ve spalování tuků. Jeho obsah kalorií je pouze 35 kcal na 100 gramů produktu. Grapefruit přeměňuje tuky a sacharidy na užitečnou energii, zlepšuje trávení a zrychluje metabolismus. Hořčiny obsažené v dužině a žilkách pomáhají „blokovat“ chuť k jídlu. Konzumace ovoce zajišťuje odstranění přebytečné tekutiny, odpadu a toxinů. Díky prevenci nedostatku vitamínů je grapefruit ideálním produktem při dietách.

READ
Jací mravenci žijí v lese?

Prospěšné vlastnosti ovoce jsou dány jeho jedinečným složením: vitamíny (C, E, PP, A, B2), minerály (železo, vápník, kobalt, jód, mangan, draslík, hořčík, zinek, sodík, fosfor), synefrin , naringin, antioxidanty, lykopen, mononenasycené a polynenasycené tuky, dietní vláknina, éterické oleje. Grapefruit lze konzumovat jako hlavní nebo pomocný produkt, používat jej během půstů a pít grapefruitovou vodu.

Plody kulturní rostliny rodu Actinidia jsou výborným spalovačem tuků. Dietní produkt obsahuje pouze 60 kcal na 100 gramů. Bohaté chemické složení obsahuje vitamíny (C, A, D, PP, skupina B), minerály (draslík, vápník, železo, hořčík, fluor, sodík, chlor, síra), stopové prvky (jód, mangan, bór, fluor, měď , molybden, hliník) flavonoidy, pektiny, vláknina, rostlinné bílkoviny.

Jíst „čínský angrešt“ zlepšuje náladu, dodává příval energie a odstraňuje podrážděnost a nervozitu. Kdo sní více ovoce denně, zrychlí svůj metabolismus, rychleji se vyloučí nahromaděné škodlivé látky a cévy se očistí od škodlivého cholesterolu. Kiwi je součástí komplexu produktů pro diety na spalování tuků. Nepoužívejte bobule samotné – vysoký obsah kyseliny askorbové dráždí stěny jícnu. Chcete-li zrychlit metabolismus, musíte po obědě a večeři sníst 1-2 ovoce.

Kiwi a centimetr

Citrón

Exotické ovoce jasně žluté barvy je zesilovačem procesu spalování tuků. Citron sám o sobě není schopen zničit tukové zásoby, ale zlepšuje metabolismus a trávení a spouští redoxní procesy. Voda s plátky citronu, popíjená před snídaní nebo obědem, vás nabije energií na celý den lépe než káva. Citrus pomáhá odstraňovat stojatou tekutinu a čistí tělo od odpadu a toxinů. Myšlenka citronové diety je jednoduchá: jíst citrusy k snídani, obědu, večeři.

Ovoce je pro jeho kyselost obtížné jíst, proto se z něj vymačká šťáva (nejlépe s dužinou), zředí se vodou a vypije. Nízkokalorický produkt (100 gramů obsahuje 20,1 kcal) zaručuje úplné strávení potravy a zabraňuje usazování tuku. Pravidelnou konzumací citronu můžete výrazně snížit váhu a zlepšit zdraví svého těla. Ovoce obsahuje vitamíny (C, PP, skupina B), minerální látky (vápník, fosfor, hořčík, mangan, chlór, sodík), silice, antioxidanty, enzymy, organické kyseliny, vlákninu, sacharidy.

Pine

Tropické ovoce se slunečně zbarvenou dužinou má skvělou chuť a jedinečné vlastnosti. Šťavnatá dužina exotického ovoce je všelékem pro ty, kteří chtějí mít štíhlou postavu a pružné svaly díky bromelainu, který spaluje podkožní tukové buňky, a mnoha dalším cenným látkám. Ananas obsahuje obrovské množství vitamínu C, B2, B6, dále folát, niacin, hořčík, draslík, železo, kyselinu pantotenovou a vlákninu. Konzumace ovoce pomáhá posílit imunitní systém, dodat vám příval energie, dobrou náladu a zlepšit zdraví celého těla.

READ
Kolikrát týdně by se měla kvetoucí orchidej zalévat?

Ananas je na rozdíl od citrusových plodů vhodný pro monodietu. Denně sní asi 2 kilogramy dužiny, vypijí 1 litr čerstvě vymačkané šťávy z tohoto ovoce a dodržují pitný režim (běžná nebo minerální voda). Délka monodiety je 3-4 dny, doporučuje se opakovat kúru jednou měsíčně, dokud nedosáhnete požadovaného objemu těla. Tropické ovoce lze konzumovat denně, nahradit odpolední svačinu nebo večeři nebo připravit ananasovou šťávu bohatou na vitamíny.

Pine

avokádo

Exotické ovoce s máslovou, ořechovou příchutí se ve výživě osvědčilo. Neslazené ovoce, rostoucí na větvích stálezeleného subtropického stromu, obsahuje spoustu užitečných látek. Avokádo obsahuje vitamíny (A, C, E, K, PP, skupina B), makroprvky (vápník, hořčík, sodík, draslík, fosfor, chlor, síra), mikroprvky (železo, zinek, jód, měď, mangan, fluor, molybden , bór, kobalt, hliník), fytosterol, vláknina, kyselina pantotenová, mononenasycené tuky.

Hruška aligátor má vysoké procento obsahu oleje – 30% a pouze 160 kcal na 100 gramů produktu. Olejovitá dužina je lehce stravitelná, poskytuje dlouhotrvající pocit plnosti a je prospěšná díky množství živin. Avokádo je vhodné pro monodietu – vydrží 3 dny a vede ke ztrátě až 2,5 kilogramu tělesné hmotnosti. Persea americana se konzumuje jako složka stravy po neomezenou dobu.

Ovoce jsou potraviny bohaté na cukr a častá konzumace sacharidů může vést k obezitě. Dietoložka-výživová poradkyně Irina Mansurová vysvětlila, které potraviny by se měly konzumovat a které ne. Informuje o tom web „Argumenty a fakta“.

„Některé ovoce může opravdu přidat na váze – banány, mango, hroznové víno, granátová jablka, datle, všechno sušené ovoce. Existují také možnosti produktů, které vám rychle pomohou zhubnout, a také ty, které mají rychlý účinek na spalování tuků,“ vysvětluje Mansurová.

Připomněla, že mnoho druhů ovoce obsahuje užitečné vitamíny a minerály; podporují funkci střev a posilují imunitu těla a zpomalují proces stárnutí.

V odpovědi na otázku, které ovoce by se mělo jíst při dietě, odborník na výživu poznamenal, že by mělo obsahovat trochu fruktózy a pomoci odstranit škodlivé tuky, cholesterol a zmírnit otoky. Některé druhy ovoce navíc mohou snižovat chuť k jídlu.

Ti, kteří hubnou, by se měli blíže podívat na citrony. Jeho šťávu je lepší pít nalačno. Během diety vám pomohou i kyselá zelená jablka. Mansurová radí jíst dva nebo tři kousky denně spolu s kůží. Jablka pomohou zlepšit funkci střev a všechny prospěšné vitamíny se nacházejí těsně pod slupkou.

READ
Jaké znaky říše hub ji odlišují od rostlinné?

Ananas bude stejně užitečným pomocníkem během vaší diety. Lékař doporučuje jíst 200 gramů denně. Ananas obsahuje mnoho vitamínů: K, E, C, A a skupiny B, PP, je také bohatý na různé mikroelementy, jako je draslík, selen, sodík, zinek, hořčík, měď, fosfor, železo a tak dále. Uvnitř ovoce se nachází enzymový komplex zvaný bromelain, který pomáhá rychle rozkládat bílkoviny a tuky a zlepšuje proces trávení člověka. Ananas navíc odstraňuje přebytečnou tekutinu a má mírný projímavý účinek, což také pomůže zlepšit funkci střev.

Meloun je neméně bohatý na vitamíny a mikroelementy. Obsahuje velké množství flavonoidů a vlákniny, přitom má nízký obsah tuku a bílkovin. Ovoce také pomáhá zbavit se otoků, urychluje metabolismus a vláknina pomáhá zajistit tělu pocit plnosti. Meloun snižuje hladinu cukru v krvi a dokonce zlepšuje náladu. Lékař doporučil jíst asi dva plátky denně.

Lékař doporučuje jíst grapefruit během diety, protože může zrychlit metabolismus.

„Obecně je považován za jednoho z šampionů ve spalování tuků. Ovoce je bohaté na kyselinu askorbovou a vitamín B6, s jeho pomocí můžete pročistit žlučové cesty, odstranit vodu i toxiny,“ dodala Mansurová.

Ti, kteří hubnou, mohou sníst asi 100 gramů broskví denně. Pomáhají zvyšovat produkci žaludeční šťávy a posilují imunitní systém. Lékař zdůraznil, že broskve řeší mnoho problémů, se kterými se člověk při dietě potýká: zbavují tělo přebytečné tekutiny, čistí toxiny, spalují tukové buňky a zlepšují činnost žaludku.

“Švestka je jedním z nejoblíbenějších plodů mnoha lidí, které lze jíst při dietě v množství 200 gramů denně,” poznamenala Mansurová.

Sušené švestky jsou jedním z osvědčených prostředků pro lidi trpící zácpou. Ovoce normalizuje proces trávení, posiluje stěny cév a dokonce pomáhá vyrovnat se se stresem. Lékař zdůraznil, že díky svým prospěšným vlastnostem vám švestky pomohou shodit přebytečná kila za pár týdnů.

Výživová poradkyně radí těm, kteří se chtějí stravovat dietně, aby snědli dvě hrušky denně. Obsahuje draslík, jód, hořčík, železo, zinek a mnoho dalších užitečných prvků. Šťavnaté ovoce je vhodné zařadit do jídelníčku nejen při hubnutí, ale také pro zvednutí nálady, protože pomáhá v boji se stresem, problémy s játry a ledvinami, při pocitu únavy a při velké fyzické zátěži. Hruška také snižuje hladinu cholesterolu v krvi, příznivě působí na kardiovaskulární systém a snižuje chuť k jídlu.

READ
Ve kterém měsíci by měly být ostružiny znovu vysazeny?

Posledním ovocem, které lékař radí jíst na spalování přebytečných kil, je kiwi. Obsahuje velké množství vitamínů a betakarotenu. Mansurová zdůrazňuje, že slupka ovoce, bohatá na antioxidanty, která pomáhá bojovat s nadbytečnými kilogramy, přináší tělu zvláštní výhody. Spolu se slupkou radí zařadit do jídelníčku i kiwi, které by se mělo nejprve oloupat z malých chloupků. Kiwi úspěšně odstraňuje toxiny a mnoho dalších škodlivých látek, urychluje metabolické procesy mezi buňkami a tkáněmi těla.

Již dříve endokrinoložka a kandidátka lékařských věd Zukhra Pavlova vysvětlila, proč extrémní diety nepomohou zhubnout. Zdůraznila, že pro blaho člověka by člověk neměl ignorovat fyziologické zákony.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: